Forside / Mediesalg / Cases
Allerdk_pil

Cases

Lad dig inspirere

Vi laver skræddersyede, unikke og effektive kampagner for et bredt spektrum af både danske og internationale topbrands som Magasin, Garnier, EF Sprogrejser, Maldon, Tampax, Adidas, SAS, Arla og mange flere.

Kop & Kande x Mad & Bolig

Caketails og Mocktails

Kérastase x ELLE

Kérastase - fokus på hårpleje til unge kvinder

IKEA X Isabellas og Mad & Bolig

Small green steps: Inspiring the Danes to live more sustainably

VOLVO C40 Recharge

Lanceringen af den nye Volvo C40 Recharge

Vi Unge x EF Sprogrejser

Se Vi Unge x EF Sprogrejsers inspirerende video case.

ELLE x DS

"When you’re introducing a new premium car model, how can you present it as high-end and modern, while staying true to the historic DNA of the company? And how do you engage women?” Se vores videocase om ELLE x DS.

Vi Unge x Tampax

Se Vi Unge x Tampax' og video case.

Urtekram

Se ELLE x Urtekrams video case.

Maldon Salt

Maldon Salt ønskede at få et endnu tættere forhold til ambitiøse kokke og iværksættere. Vi skabte en SoMe kampagne med viral effekt og høj engagement

Magasin

Magasin ønskede at knytte tættere bånd til stilbevidste mænd og kvinder og få dem ind i stormagasinet. Løsningen blev en kombination af events og native advertising.

Nilens Jord

Nilens Jord ønskede at styrke kendskabet til hudplejeprodukterne og samtidig fastholde kendskabet til makeuplinjen. Vi hævede kendskabet med hhv. 21% og 16%.

Atout France

Atout France ønskede at præsentere Paris’ nye, cool områder for stilbevidste kvinder. Vi inspirerede til genopdagelse af byen ved en storslået event og guides til alle de nye must-sees.

ELLE x Fiat

FIAT ønskede at engagere stilbevidste kvinder 25-35 år gennem inspirerende content. Løsningen blev et partnerskab på ELLEs sommer roadtrip, massiv tilstedeværelse på Instagram og en skyhøj engagement rate.

Vi Unge x Garnier

Garniers "Du er smuk som du er" kampagne skabte stort engagement blandt Vi Unges Facebookfølgere og differentierede brandet i et marked med stor konkurrence.

Triumph Triaction

Triumph og femina skabte en engagerende lanceringskampagne for Triaction sports-bh

adidas

adidas ønskede at knytte unge, urbane kvinder endnu tættere og samtidig booste sin tilstedeværelse på Instagram via influencers.

Kontakt

Kontakt os

Tlf.: 72 34 26 26
Mail: mediesalg@aller.dk