Forside / Mediesalg / Cases / Kop & Kande

Kop & Kande x Mad & Bolig - Caketails og Mocktails

Kop & Kande ønskede med disse to kampagner at løfte deres branding og i den forbindelse dele lækre sommerlige opskrifter på kager og alkoholfri cocktails med danskerne.

Den første kampagnes fokus var på opskrifter for, præsentation og servering af Caketails, som er en sommerlig mix af kage og cocktail.

Den anden kampagnes fokus var på opskrifter for, præsentation og servering af Mocktails, som er en sommerlig alkoholfri cocktail.

Kop & Kande ville derfor med denne kampagne fokusere på en bred målgruppe af danskere i alderen +25 år.

løsningen

Digitorials, advertorials, SoMe og sampak med Mad & Bolig

Kop & Kande samarbejdede på begge disse kampagner med magasinet Mad & Bolig, hvor der begge gange har kørt advertorials, digitorials og SoMe. 

Dertil blev der ved begge kampagner sampakket en udgave af Kop & Kandes Essens-katalog med de pågældende udgaver af Mad & Bolig.

Essens-kataloget kommer ud tre gange årligt og er en mere løftet, ´high-end´ version af Kop & Kandes normale tilbudsaviser, hvori der også indgår inspirerende opskrifter.

Derfor passede Essens-kataloget perfekt ind til Mad & Bolig universet. 

Vil du høre mere?

Kontakt