Forside / Mediesalg / Cases / Kerastase

Kérastase - fokus på hårpleje til unge kvinder

Kérastase ønskede med denne kampagne at skabe opmærksomhed til deres Genesis-linje, som er et anti-håraffaldspleje-produkt.

Det gjorde de, da hårtabsprodukter på daværende tidspunkt kun udgjorde 8% af markedet i en tid, hvor unges største bekymringsfaktor, hvad angår deres hår, er hårtab.

Formålet med denne kampagne var derfor at hjælpe unge danske kvinder med at pleje deres hår, på bedst mulig vis.

Kérastase ville derfor med denne kampagne henvende sig til en målgruppe for unge kvinder i Danmark.

løsningen

Digitorials og SoMe i samarbejde med ELLE

I denne kampagne samarbejdede Kérastase derfor med ELLE, hvor der kørte digitorials og SoMe. Dertil kørte der influencer-marketing via et samarbejde med Cecilie Haugaard og i den forbindelse også en konkurrence, hvor man kunne vinde produkter fra Genesis-linjen. 

Vil du høre mere?

Kontakt